خرید و فروش بیت کوین ، پرفکت مانی ، وب مانی در ایران خرید بیت کوین خرید پرفکت مانی خرید وب مانی خرید payeer خرید اوکی پی خرید لایت کوین خرید دوژکوین خرید cash u خرید paypal خرید payza خرید skril money bookers خرید بی تی سی ای btc-e خرید wiredpay خرید dixipay خرید lavapay خرید entromoney خرید yandexmoney خرید ADVCASH خرید QIWI خرید SBERBANK خرید dushpay خرید  Ethereum خرید virtacoin ویزاکارت یا مسترکارت - visacard or mastercard خرید بیت کوین - خرید پرفکت مانی - خرید وب مانی exchangehadi.ir - خرید و فروش انلاین و اتوماتیک بیت کوین ، پرفکت مانی ، وب مانی - سایت ارزهای الکترونیک هادی

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

چاپ این صفحه وضعیت سفارش ها در سایت ارزهای الکترونیک هادی :

نوع سفارش ( خرید پرفکت مانی ) کد پیگیری فاکتور : 130656 -  

نوع سفارش ( خرید دوژکوین ) کد پیگیری فاکتور : 128662 -  

نوع سفارش ( خرید پرفکت مانی ) کد پیگیری فاکتور : 128666 -  

نوع سفارش ( خرید وایرد پی ) کد پیگیری فاکتور : 128930 -  

نوع سفارش ( خرید وایرد پی ) کد پیگیری فاکتور : 128941 -  

نوع سفارش ( خرید بیت کوین ) کد پیگیری فاکتور : 130642 -  

نوع سفارش ( خرید بیت کوین ) کد پیگیری فاکتور : 130644 -  

نوع سفارش ( خرید یاندکس مانی) کد پیگیری فاکتور : 128993 -  

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 130642 -  

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129119 - 

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129186 - 

نوع سفارش ( خرید وب مانی) کد پیگیری فاکتور : 129284 - 

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129446 - 

نوع سفارش ( فروش بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 132052 - 

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129515 - 

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129532 - 

نوع سفارش ( خرید یاندکس مانی) کد پیگیری فاکتور : 129549 - 

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129689 - 

نوع سفارش ( خرید بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 129740 - 

نوع سفارش ( خرید پرفکت مانی) کد پیگیری فاکتور : 130078 - 

نوع سفارش ( خرید پرفکت مانی) کد پیگیری فاکتور : 130081 - 

نوع سفارش ( خرید پرفکت مانی) کد پیگیری فاکتور : 130276 - 

نوع سفارش ( خرید یاندکس مانی) کد پیگیری فاکتور : 130323 - 

نوع سفارش ( فروش بیت کوین) کد پیگیری فاکتور : 131270 - 

نوع سفارش ( خرید پاییر) کد پیگیری فاکتور : 132399 - 
ویژگی های سایت ارزهای الکترونیک هادی :

1 - انی و سریع و فوری و لحظه ای و اسان و اتوماتیک و انلاین 

2 - بدون کارمزد 3- پایین ترین قیمت

4 - امنیت خیلی بالا  5-  پشتیبانی انلاین در 24 ساعت شبانه روز  

6- درگاه پرداخت انلاین با پذیرش کلیه ی کارت های شتاب   

7- خرید و فروش نامحدود  8 -  خرید و فروش تمامی ارزهای الکترونیک  

9- تضمین و گارانتی 100% برگشت ارز در صورت عدم خدمات رسانی در 24 ساعت اینده
نظرات مشتریان در سایت ارزهای الکترونیک هادی :

مهناز علیزاده - خرید 160.84 دلار پرفکت مانی  – این اولین بار بود که خرید کردم پشتیبانی و راهنمایی های سایت هادی خیلی عالی بود 

احمد هاشمی - خرید 190.12 میلی بیت کوین - از نظر پشتیبانی و ارائه سرویس و مشتری مداری یکی از ممتازترین سایت ها هستید 

ناهید باقری - خرید 1346.85 میلی بیت کوین - پشتیبانی سایت ارزهای الکترونیک هادی از روابط عمومی بالایی در برخورد با مشتری برخوردار هستند

سارا نادر پور - خرید 789.01 دلار پرفکت مانی - سایت خوبی دارید و من سایت شما را به دوستان معرفی می کنم - با تشکر   

ارمین پور علی - خرید 451.02 میلی بیت کوین -  تشکر از راهنمایی های شما و عالی

میترا قاسمی -  خرید 642.15 دلار وبمانی -  آقا واقعا كارتون درسته چقدسریع تبدیل و واریز انجام شد 

مهرزاد  -  فروش 631.85 میلی بیت کوین -  سیستم جدید (اتوماتیک) سایت فوق العاده هست. در یک کلام " عالیه 

سمیه  -  خرید 29.34 دلار وایردپی - بسیار سریع وعالی - ممنون از رئیس سایت ارزهای الکترونیک هادی

سید سعید  -  خرید  2064.13 میلی بیت کوین -  بسیار عالی به محض پرداخت دریافت شد با تشکر از شما

 علی حیدری  -  خرید 103.85 دلار اوکی پی  -   واقعا عالی سرعت و امنیت بالا دارید

محسن  -  خرید 23.41 دلار کد بی تی سی ای  -   ممنون از سرعت عمل بالا ، عالی بود

سید فاطمه – خرید 3264.52 دلار پرفکت مانی با تخفیف ویژه -   سرعت پرداخت بسیار بالاست امیدوارم همیشه موفق باشید.با تشکر از شما

میثم فتحی –  خرید 123645 عدد دوژکوین  -   بازم مثل همیشه در کوتاهترین زمان و اتوماتیک پرداخت شد با تشکر از شما

محسن زارعی – 1320 میلی بیت کوین تبدیل به پرفکت مانی - از دریافتی که برای ما انجام داده شد کمال تشکر را داریم موفق و پیروز باشید

حجت الله یوسفی – خرید 4.32 عدد ایتریم -  سلام  واقعا سایتتون بی نظیره و عالیه

رومینا علی خانی - خرید 345.26 میلی بیت کوین -  با تشکر از پشتیبانی ، بلافاصله به حسابم واریز شد

علی شیرازی  -  فروش 432.16 دلار وبمانی  -  ممنون… عالی… سریع

فرهاد - خرید 20.34 میلی بیت کوین -  یعنی من عاشق سرعت عملتونم 

محمد خلیلی - خرید 43.16 دلار پاییر -  مثل همیشه عاااااااااالی

نرگس - خرید 345.35 روبل یاندکس مانی -  عالی ، سریع ، با قیمت مناسب

یگانه - فروش 132.45 میلی بیت کوین -  سرعت عمل فوق العاده بالاست این بار پرداخت انی انجام شد بازم گل کاشتید

 سمیرا قلی پور - خرید 15.21 دلار اوکی پی - سایتی بسیار سریع ، با پشتیبانی فوق العاده دارین 

محمد مهدی پور – خرید 12.61  دلار وایردپی - همه چی عالی - سرعت.کیفیت.دقت

نازنین – فروش32.45 دلار وبمانی -  سرعت و کیفیت عالی.فقط در چند دقیقه خرید انجام شد با تشکر از پشتیبانی سایت

احسان – خرید 12.45  لایت کوین -  سرعت بسیار عالی و از قیمت هم راضی هستم. موفق باشید

رزیتا خانی  - فروش 78.19 میلی  بیت کوین -  سرویس شما بسیار عالی است. برای شما آرزوی موفقیت دارم

مسعود – خرید 1432.45 دلار پرفکت مانی - در یک روز دو پرداخت با سرعت عالی

منصور بابایی  - خرید 87.61 میلی بیت کوین -  بسیار دقیق و سریع

قیصر داودی - فروش 465.23 دلار وبمانی -  هم سرعت عمل عالی و هم قیمت های کاملا عالی ممنون 

محسن زاد پور- فروش 935.45  میلی بیت کوین -  با تشکر از شما خیلی عالی بود به امید موفقیت بیشتر
خرید و فروش انلاین و اتوماتیک بیت کوین ، پرفکت مانی ، وب مانی - سوالات رایج پرفکت مانی
سیستم های انلاین و مطمئن ما هر ارز الکترونیکی را به صورت خودکار به حساب های ارزی شما ارسال می کند.

خرید و فروش پرفکت مانی از سایت هادی

7. برداشت وجه

پرسش‌های متداول درباره برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی

چگونه می‌توانم مبلغی را برداشت و به حساب بانکی خود انتقال دهم؟
این گزینه فقط برای کاربران مورد تأیید امکان‌پذیر است.
لطفاً اگر می‌خواهید مبلغی را از طریق حواله تلگرافی برداشت کنید، به بخش «برداشت وجه» رجوع کنید و گزینه «برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی» را انتخاب کرده تمام فیلدهای لازم را تکمیل کنید. جزئیات بانکی شما از بانکتان دریافت می‌شود. با استفاده از دکمه «پیش‌نمایش»، صحت تمام اطلاعات را بررسی کنید. در اینجا می‌توانید «ارائه‌دهنده اصلی خدمات صرافی مجاز» و «ارائه‌دهنده فرعی خدمات صرافی مجاز» را نیز برای رسیدگی به درخواست خود انتخاب کنید. «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» یک صرافی است که به حواله تلگرافی شما رسیدگی می‌کند. لطفاً چنانچه پرسشی دارید، با «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» که برای رسیدگی به انتقال وجه بانکی خود انتخاب کرده یا قصد انتخاب آن را دارید تماس بگیرید.
باید اطلاعات وارد شده را یک بار دیگر مورد بازبینی قرار داده بر روی گزینه «تأیید برداشت وجه» کلیک کنید. سیستم درخواست شما را ذخیره خواهد کرد.

برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی چقدر طول می‌کشد؟
معمولاً «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» وجه مورد نظر را ظرف 24 ساعت پس از ثبت درخواست انتقال می‌دهد. اما ممکن است 3 تا 5 روز کاری طول بکشد تا مبلغ به حساب کاربر منظور شود.

حداقل مبلغی که می‌توانم از طریق حواله تلگرافی برداشت کنم چقدر است؟
حداقل مبلغ از سوی «همکاران خدمات صرافی مجاز» مشخص می‌شود.

حداکثر مبلغی که می‌توانم از طریق حواله تلگرافی برداشت کنم چقدر است؟
محدودیتی مشخص نشده است.

به چه کشورهایی می‌توانم از طریق حواله تلگرافی پول بفرستم؟
برای مشاهده فهرست کشورها، در بخش «برداشت وجه» بر روی گزینه «برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی» کلیک کنید.

چرا سیستم اجازه نمی‌دهد تمام موجودی حسابم را برداشت کنم؟
کمیسیون برداشت وجه از مانده حساب کسر می‌شود. زمانی که می‌خواهید مبلغی را برداشت کنید، باید مطمئن شوید که مانده حساب برای کمیسیون قابل پرداخت کافی باشد.

بانک من با IBAN کار نمی‌کند؛ روش درست درخواست برداشت وجه چیست؟
کافی است شماره حساب خود را در فیلد IBAN وارد کنید.

آیا می‌توانم مبلغی را برداشت و به حساب شخص دیگری واریز کنم؟
شما می‌توانید مبالغ مورد نظر خود را برداشت و به هر حساب بانکی واریز کنید. کافی است از صحت تمام اطلاعات مربوط به گیرنده وجه مطمئن شوید.

اگر مبلغ برداشت شده ظرف 5 روز کاری به حسابم واریز نشد باید چه کار کنم؟
گاهی انتقال وجه بیشتر از 5 روز به طول می‌انجامد. لطفاً با «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» که برای رسیدگی به سفارش خود انتخاب کرده‌اید تماس بگیرید و تأخیر را اعلام کنید. ممکن است اشتباهی در درخواست برداشت وجه شما رخ داده باشد، مثلاً احتمال دارد شماره حساب و یا نام گیرنده وجه اشتباه باشد و به همین علت بانک نتواند وجه را به حساب شما منظور کند.

چرا باید برای برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» مشخص کنم؟
سیستم پرداخت ما فقط به آن دسته از موارد انتقال وجه داخلی رسیدگی می‌کند که توسط دارندگان حساب Perfect Money انجام شده باشد. تمام موارد واریز و برداشت وجه که از طریق حواله تلگرافی انجام می‌شود توسط «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

چرا باید «ارائه‌دهنده فرعی خدمات صرافی مجاز» مشخص کنم؟
گاهی «ارائه‌دهنده اصلی خدمات صرافی مجاز» که انتخاب کرده‌اید نمی‌تواند به هر دلیلی به درخواست شما رسیدگی کند. با انتخاب یک ارائه‌دهنده دیگر، احتمال تأخیر در رسیدگی به حداقل می‌رسد.

اگر دو «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» انتخاب کنم، باید به هر دو کمیسون بپردازم؟
خیر، نیازی نیست. فقط ارائه‌دهنده‌ای که به درخواست شما رسیدگی می‌کند از شما کارمزد دریافت می‌نماید.

اگر «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» سفارش من را رد کند یا مایل به استفاده از خدمات ارائه‌دهنده پیشنهاد شده نباشم باید چه کار کنم؟
همیشه در چنین مواردی می‌توانید از «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» در فهرست مذکور در نشانی https://perfectmoney.is/business-partners.html استفاده کنید. لطفاً به منظور عقد قرارداد حواله تلگرافی به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید.

پرسش‌های متداول درباره برداشت وجه از طریق ووچر الکترونیکی


چگونه می‌توانم یک ووچر الکترونیکی ایجاد کنم؟
با مراجعه به بخش «برداشت وجه» وب‌سایت، می‌توانید به راحتی و به صورت آنی یک ووچر الکترونیکی جدید ایجاد کنید. برای این منظور، باید مبلغ مورد نظر را برای برداشت وارد کنید و حساب مورد نظر را برای پرداخت انتخاب کنید.

چگونه می‌توانم از ووچر الکترونیکی ایجاد شده استفاده کنم؟
شما می‌توانید به هر نحوی که صلاح می‌دانید از ووچر الکترونیکی خود استفاده کنید. می‌توانید آن را به منظور کسب درآمد بفروشید یا به عنوان پرداخت انجام کار، خدمات یا کالا به اشخاص ثالث واگذار کنید.

آیا واریز وجه به حساب با استفاده از ووچر الکترونیکی کمیسیون دارد؟
واریز وجه از طریق ووچر الکترونیکی رایگان است.

آیا صدور ووچر الکترونیکی کارمزد دارد؟
سیستم کارمزد استانداردی را از شما دریافت می‌کند: 0.5٪ از مبلغ ووچر الکترونیکی برای حساب‌های مورد تأیید و 1.9٪ برای حساب‌های تأیید نشده. این کارمزد از مانده حساب کسر می‌شود.

پرسش‌های متداول درباره برداشت وجه از طریق خدمات صرافی

در چه قسمتی می‌توانم فهرست ارائه‌دهندگان خدمات صرافی را که با Perfect Money همکاری می‌کنند ببینم؟
فهرست همکاران مجاز ما همیشه در اینجا موجود است: https://www.perfectmoney.is/business-partners.html. اکیداً توصیه می‌شود فقط از خدمات صرافی مذکور در این فهرست استفاده کنید.

کارمزد برداشت وجه از طریق خدمات صرافی چقدر است؟
هر ارائه‌دهنده خدمات صرافی کارمزدهای خاص خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت آنها رجوع کنید.

پرسش‌های متداول درباره برداشت وجه و تبدیل آن به سایر ارزهای الکترونیکی

چگونه می‌توانم مبلغی را برداشت و به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنم؟
اگر می‌خواهید موجودی ارزی خود را نزد Perfect Money برداشت کنید، باید با یکی از «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» تماس بگیرید. این فهرست همیشه در آدرس https://www.perfectmoney.is/business-partners.html موجود است. اکیداً توصیه می‌شود ارائه‌دهندگانی را انتخاب کنید که «نمره اعتماد» بالایی داشته باشند.

نتوانستم ارز الکترونیکی مورد نیاز خود را در هیچ یک از ارائه‌دهندگان خدمات صرافی پیدا کنم؟ باید چه کار کنم؟
متأسفانه ما نمی‌توانیم در هیچ زمینه‌ای در ارتباط با سیستم پرداخت خود تأثیری در فعالیت «همکاران خدمات صرافی مجاز» داشته باشیم. احتمالاً بهترین راهکار برای شما این است که ارز موجود در حساب PM خود را برداشت و به پول نقد تبدیل کنید و سپس ارز مورد نظر خود را بخرید.

در کدام بخش می‌توانم فهرست ارائه‌دهندگان خدمات صرافی را که با Perfect Money کار می‌کنند ببینم؟
فهرست همکاران مجاز ما همیشه در اینجا موجود است: https://www.perfectmoney.is/business-partners.html. اکیداً توصیه می‌شود فقط از خدمات صرافی مذکور در این فهرست استفاده کنید.

آیا می‌توانم مبلغی را از طریق حواله تلگرافی و با استفاده از یک ارائه‌دهنده خدمات صرافی برداشت کنم؟
بله، می‌توانید. برخی از «ارائه‌دهندگان مجاز خدمات صرافی» ما می‌توانند حواله تلگرافی مستقیم ارسال و دریافت کنند.

کارمزد برداشت وجه از طریق خدمات صرافی چقدر است؟
هر ارائه‌دهنده خدمات صرافی کارمزدهای خاص خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت آن ارائه‌دهنده رجوع کنید.

من از طریق یک ارائه‌دهنده خدمات صرافی که جزء همکاران مجاز Perfect Money نیست مبلغی را از حسابم برداشت کرده‌ام. الآن می‌بینم که پول در حسابم نیست... باید چه کار کنم؟
امروزه افراد زیادی با هدف کلاهبرداری دست به ارائه خدمات صرافی می‌زنند. اکیداً توصیه می‌شود فقط از ارائه‌دهندگان خدمات مورد تأیید سیستم که در مورد اعتبار آنها اطمینان داریم استفاده کنید. وجوهی که از طریق یک «ارائه‌دهنده خدمات صرافی مجاز» انتقال می‌یابد 

چگونه می‌توانم مبلغی را از حساب Perfect Money برداشت و به کارت بانکی خود واریز کنم؟ آیا کارمزد دارد؟
متأسفانه در حال حاضر انجام این کار به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. اما می‌توانید با یکی از «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» ما تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. کمیسیون این خدمات را ارائه‌دهنده خدمات صرافی منتخب شما تعیین می‌کند.

پرسش‌های متداول درباره برداشت وجه و تبدیل آن به Bitcoin

آیا می‌توانم مبلغی را برداشت و مستقیماً به Bitcoin واریز کنم؟
بله، می‌توانید. سیستم Perfect Money امکان برداشت مستقیم از حساب PMB و واریز آن به حساب Bitcoin را برای شما فراهم می‌کند.
برای برداشت وجه از حساب PMB و واریز آن به حساب Bitcoin، باید با مراجعه به بخش «برداشت وجه» و کلیک بر روی دکمه «Bitcoin»، یک سفارش برداشت وجه جدید ثبت کنید. سپس باید بر روی گزینه «ثبت درخواست برداشت وجه جدید» کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، شماره حساب مورد استفاده برای برداشت وجه، آدرس Bitcoin مقصد انتقال وجه و مبلغ مورد انتقال را وارد کنید. بر روی گزینه «پیش‌نمایش» کلیک و بررسی کنید همه اطلاعات صحیح باشد و سپس پرداخت وجه را تأیید کنید.

آیا برداشت و واریز وجه به Bitcoin کارمزد دارد؟
بله، کارمزد دارد. سیستم 0.5٪ از مبلغ انتقالی به Bitcoin را به عنوان کارمزد از شما اخذ می‌کند.

یک اشتباه تایپی در وارد کردن آدرس Bitcoin رخ داده است. امکان لغو آن برای شما وجود دارد؟
خیر، تمام پرداخت‌ها برگشت‌ناپذیر هستند. توصیه می‌شود به جای تایپ کردن آدرس آن را کپی و پیست کنید. همچنین باید پیش از ارسال وجه، تمام اطلاعات را چند بار بررسی کنید.

آیا می‌توانم به جای PMB از سایر حساب‌های خود پول برداشت و آن را به Bitcoin واریز کنم؟
خیر، این امکان وجود ندارد. برداشت وجه و واریز آن به Bitcoin فقط از حساب‌های PMB انجام می‌شود.

آیا می‌توانم مبلغی را از حساب PMB خود برداشت و به حساب Bitcoin شخص دیگری واریز کنم؟
بله، می‌توانید. این نوع انتقال وجه امکان‌پذیر است

برداشت وجه از طریق «تبادل اعتبار»

چگونه می‌توانم مبلغی را از طریق «تبادل اعتبار» برداشت کنم؟
در واقع، وام دادن از طریق «تبادل اعتبار» برداشت وجه به شمار نمی‌رود. شما فقط پول خود را به وام‌گیرندگان انتقال می‌دهید و بعداً آن را به همراه سود پس می‌گیرید.
اگر می‌خواهید وام‌دهنده شوید، باید یک پیشنهاد وام ایجاد کنید. برای ایجاد پیشنهاد وام، باید به بخش «تبادل اعتبار» بروید و بر روی گزینه «اعطای وام» کلیک کنید.
در صفحه‌ای که باز می‌شود، پیشنهاد وام خود را تکمیل کنید؛ برای این منظور، حساب مورد استفاده، مبلغ پیشنهادی برای وام، نرخ بهره، مدت بازپرداخت وام، روش پردازش وام، هدف وام و توضیحات را مشخص کنید. در پایان، بر روی گزینه «پیش‌نمایش» کلیک کرده تمام اطلاعات وارد شده را بررسی کنید. اگر از صحت همه اطلاعات اطمینان دارید، بر روی گزینه «ایجاد پیشنهاد وام جدید» کلیک کنید تا تأیید شود یا دکمه «برگشت» را فشار دهید و اصلاحات مورد نیاز را انجام دهید.
پیشنهاد وام شما به فهرست پیشنهادهای وام موجود در این آدرس افزوده می‌شود: https://perfectmoney.is/credits/deals_give.html.

برای اینکه در «بازار بورس» وام‌دهنده شوم باید چه هزینه‌ای پرداخت کنم؟
این گزینه رایگان است. اما صدور وام کارمزد دارد که برابر است با 0.5٪ از مبلغ وام برای حساب‌های مورد تأیید و 1.9٪ برای حساب‌های تأیید نشده.

8. صورتحساب

بخش «صورتحساب» چه کاربردی دارد؟
در اینجا اطلاعاتی درباره فعالیت مالی شما قید شده است. تمام عملیات‌ها با استفاده از یک شماره تراکنش (اصطلاحاً شماره دسته عملیات یا Batch) قابل پیگیری است. در این بخش، می‌توانید ووچرهای الکترونیکی خود را نیز مدیریت کنید.

به صورتحساب نیاز دارم اما شماره دسته عملیات را به خاطر نمی‌آورم.
برای مشاهده صورتحساب مربوط به حساب مورد نظر خود، می‌توانید بر روی شماره حساب کلیک کنید. بدین ترتیب، می‌توانید سابقه تمام تراکنش‌های انجام شده در این حساب را ببینید. با استفاده از فیلترهای مختلف، می‌توانید به راحتی تراکنش مورد نظر را پیدا کنید. برای اعمال یک فیلتر، بر روی نام ستون کلیک کرده به دنبال پیکان کوچکی بگردید که نشان‌دهنده استفاده از آن فیلتر است.

نمودارها چه کاربردی دارد؟
نمودار یک ابزار بصری برای درک روند بازار و ارزیابی عینی شرایط است. Perfect Money به مشتریان کمک می‌کند با تنظیم پارامترهای مورد نیاز، اطلاعات دقیقی را نسبت به شرایط مالی خود به دست آورند. اگر می‌خواهید نمودار خاصی را برای خود ایجاد کنید، باید به بخش «صورتحساب» بروید و حساب مورد نظر را انتخاب کرده بر روی گزینه «رسم نمودار» کلیک کنید. امکان تهیه نمودار فعالیت حساب برای یک روز، سه روز، یک هفته، یک ماه یا شش ماه وجود دارد.

سابقه CSV چیست؟
اکثر شرکت‌های جهان یک نسخه چاپی از مدارک الکترونیکی خود تهیه می‌کنند. سابقه CSV نوعی صورتحساب است با فرمتی که با استفاده از Microsoft Excel قابل باز شدن و چاپ است.

فیلترها چیست و چه کاربردی دارد؟
فیلترها به شما کمک می‌کنند فقط اطلاعات مرتبط را مرتب کنید و نمایش دهید. امکان مرتب کردن اطلاعات بر حسب مبلغ، حساب یا اقدام انجام شده وجود دارد. برای حذف تمام فیلترهای اعمال شده، بر روی گزینه «پاک کردن فیلتر» کلیک کنید.

9. حلیل‌ها

بخش «تحلیل‌ها چه کاربردی دارد؟
این بخش به مشتریان Perfect Money کمک می‌کند اطلاعات دقیقی را درباره بازارهای ارزی به دست آورند، از آخرین اخبار مالی مطلع شوند و مسائل دینامیک مربوط به نرخ‌های تبدیل ارز را مورد تحلیل قرار دهند (نمودارها نیز برای این منظور ارائه می‌شود). همچنین می‌توانید با اشتراک در اعلان‌های مختلف، نرخ‌های تبدیل ارز را از طریق ایمیل یا تلفن همراه خود دریافت کنید.

10. صندوق پستی داخلی

چه نوع پیام‌هایی را می‌توانم در این بخش ارسال یا دریافت کنم؟
در این بخش، می‌توانید با مدیریت سیستم و یا بخش پشتیبانی تبادل پیام کنید.

چگونه می‌توانم برای شماره‌های تلفن سراسر دنیا پیامک بفرستم؟
شما می‌توانید با استفاده از صندوق پستی داخلی خود، برای تمام تلفن‌های همراه سراسر جهان پیامک بفرستید. برای ارسال پیامک، باید به بخش «صندوق پستی داخلی» بروید و بر روی گزینه «ارسال پیامک به تلفن‌های همراه» کلیک کنید. سپس باید شماره تلفن گیرنده را وارد کنید و متن پیام را تایپ کرده کد امنیتی (captcha) را وارد کنید. بر روی دکمه «پیش‌نمایش» کلیک و جزئیات را بررسی کنید و در پایان دکمه «ارسال» را فشار دهید. این خدمات رایگان نیست و هزینه هر پیام 0.1 دلار آمریکا می‌باشد.

11. سابقه

بخش «سابقه» چه کاربردی دارد؟
این بخش به شما کمک می‌کند تمام فعالیت‌های انجام شده در حساب خود را مورد تحلیل قرار دهید. برای پیدا کردن یک تراکنش خاص، می‌توانید اقدامات، دوره زمانی یا سایر پارامترها را فیلتر کنید. همچنین می‌توانید سابقه فعالیت‌های خود را با فرمت متنی ذخیره کنید. آمار و ارقام برنامه همکاری نیز در بخش «سابقه» موجود است.

آیا این امکان وجود دارد که فقط برخی اقدامات انجام شده در حسابم را مشاهده کنم؟
بله، امکان دارد. می‌توانید اطلاعات مورد نظر را با استفاده از فیلترها مرتب کنید.

فیلترها چیست و چگونه می‌توانم از آنها استفاده کنم؟
فیلترهای بخش «سابقه» یکی از ابزارهای خاصی است که برای نمایش اطلاعات مرتبط به کار می‌رود. اگر می‌خواهید هنگام مشاهده سابقه فعالیت‌های خود از فیلترها استفاده کنید، به بخش «سابقه»‌بروید و فیلتر مورد نیاز را انتخاب کنید. پس از تنظیم فیلتر، بر روی گزینه «جستجو» کلیک کنید.

آیا می‌توانم فیلترها را با هم ترکیب کنم؟
بله، می‌توانید. علاوه بر این، سیستم توصیه می‌کند با ترکیب فیلترها، عملکرد جستجو را بهینه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید شیء «حساب» و اقدام «ایجاد» را انتخاب کنید تا سیستم تمام اطلاعات مرتبط با ایجاد هر موردی در حساب شما را نمایش دهد، مثلاً ایجاد فاکتورها، سفارش‌ها و غیره.

آیا می‌توانم اطلاعات را بر حسب تاریخ مرتب کنم؟
بله، می‌توانید. سیستم ما گزینه‌ای را برای مرتب کردن اطلاعات بر حسب تاریخ در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن دامنه جستجوی شما به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد و به یک بازه زمانی مشخص محدود می‌شود.

فیلتر اشتباهی را انتخاب کرده‌ام؛ باید چه کار کنم؟
برای بازنشانی یک فیلتر، بر روی دکمه «پاک کردن فیلتر» کلیک کنید تا سیستم تمام گزینه‌های جستجویی را که قبلاً انتخاب شده است بازنشانی کند.

بر روی گزینه‌ای کلیک کرده‌ام و الآن سابقه فعالیت‌هایم به شکل ناآشنایی به نمایش درآمده است.
ممکن است به صورت ناخواسته بر روی یک فیلتر کلیک کرده باشید. علاوه بر فیلترهای «شیء» و «اقدام»، فیلترهای دیگری نیز وجود دارد، از جمله: «زمان ایجاد»، «موضوع»، «اقدام» و «مبلغ». با انتخاب یکی از این فیلترها، می‌توانید اولویت‌های مرتب‌سازی را تغییر دهید. با استفاده از دکمه «پاک کردن فیلتر»، همه چیز را بازنشانی کنید.

آیا می‌توانم چیزی را از سابقه حسابم حذف کنم؟
خیر، چنین کاری امکان‌پذیر نیست. سابقه فعالیت‌های شما قابل تغییر یا ویرایش نیست.

چه فیلترهایی در بخش «سابقه» موجود است؟
سیستم با ارائه تعداد متنوعی از فیلترها، فعالیت کاربر را از روز اول ایجاد حساب بایگانی می‌کند. با استفاده از این فیلترها، دارندگان حساب‌ها می‌توانند حوزه‌های زیر را تحت نظر بگیرند:
- «کاربر». این فیلتر به کاربر کمک می‌کند تمام اقدامات مرتبط با تغییر در اطلاعات شخصی خود و نیز زمان دقیق دفعات ورود به سیستم و آدرس‌های IP مورد استفاده برای ورود را مشاهده کند.
- «حساب». این فیلتر به کاربر امکان می‌دهد تمام اقدامات مرتبط با ایجاد کیف پول در حساب خود و نیز تمام تغییرات مانده حساب را مشاهده کند.
- «واریز وجه». با استفاده از این فیلتر، کاربر می‌تواند تمام اقدامات مرتبط با درخواست‌های واریز وجه، از جمله موارد رد شده و رسیدگی نشده در سیستم، را مشاهده کند.
- «برداشت وجه». به کمک این فیلتر، کاربر می‌تواند تمام اقدامات مرتبط با درخواست‌های برداشت وجه، از جمله موارد رد شده و رسیدگی نشده در سیستم، را مشاهده کند.
- «صندوق پستی». این فیلتر به کاربر اجازه می‌دهد تمام اقدامات مرتبط با استفاده از صندوق پستی داخلی حساب خود را مشاهده کند.
- «امنیت». این فیلتر به کاربر امکان می‌دهد تمام اقدامات مرتبط با تغییر در تنظیمات امنیتی، شامل اعلان‌ها، پین‌کدهای لازم برای تأیید هویت و غیره، را مشاهده کند.
- «تبدیل ارز». کاربر می‌تواند با استفاده از این فیلتر، تمام اقدامات مرتبط با درخواست‌های تبدیل ارز در حساب‌های خود، از جمله موارد در دست انجام و تکمیل شده، را مشاهده کند.
- «پیامک». این فیلتر به کاربر کمک می‌کند تمام اقدامات مرتبط با استفاده از گزینه ارسال پیامک در حساب خود را مشاهده کند.
- «عمومی». این فیلتر به کاربر اجازه می‌دهد تمام اقدامات مرتبط با تغییر در اطلاعات عمومی موجود در نمایه خود را مشاهده کند.
- «پرداخت زمان‌بندی شده». با استفاده از این فیلتر، کاربر می‌تواند تمام اقدامات مرتبط با تغییر در زمان‌بندی پرداخت‌ها، شامل زمان ایجاد، پیکربندی و ارسال، را مشاهده کند.

12. تنظیمات

چگونه می‌توانم از تنظیمات استفاده کنم؟
با استفاده از این بخش، می‌توانید تغییراتی را در اطلاعات شخصی حساب خود ایجاد کنید، اطلاعات قابل مشاهده برای عموم کاربران را مشخص نمایید، گزینه‌های امنیتی خود را فعال یا غیرفعال کنید، حساب‌های زیرمجموعه ایجاد کنید و یا اعلان‌ها را فعال نمایید. همچنین می‌توانید حساب خود را به تأیید برسانید و وب‌سایت‌ها و شماره‌های تلفن تأیید شده خود را اضافه کنید.

13. امنیت


تأیید اعتبار آدرس IP


«بررسی هویت» چگونه انجام می‌شود؟
هر بار که شخصی بخواهد به حسابی دسترسی پیدا کند و آدرس IP یا مرورگر او نسبت به آخرین ورود خود به سیستم تفاوت داشته باشد، سیستم دسترسی وی را مسدود می‌کند و پیامی را به همراه یک پین‌کد مخصوص به آدرس ایمیل کاربر که در زمان ثبت نام ارائه شده است می‌فرستد. کاربر باید با وارد کردن آن کد، هویت خود را تأیید کند و سپس وارد حساب شود. این گزینه به صورت پیش‌فرض فعال است.

یک پین‌کد به آدرس ایمیل من فرستاده شده است اما سیستم آن را رد می‌کند. باید چه کار کنم؟
شاید پین‌کدی را انتخاب کرده‌اید که برای آخرین ورود شما به سیستم مورد استفاده قرار گرفته است. لطفاً دقت کنید که از آخرین پین‌کد استفاده شده باشد. همچنین با بررسی پوشه ایمیل‌های ناخواسته ایمیل خود (پوشه Spam)، مطمئن شوید که پین‌کد جدیدترین برای شما فرستاده نشده باشد.

چند بار اقدام به وارد نمودن پین کرده‌ام و اکنون سیستم می‌گوید که حسابم قفل شده است.
سیستم پس از چند بار تلاش ناموفق برای ورود، حساب فرد را به صورت خودکار قفل می‌کند. حساب شما پس از چند ساعت به طور خودکار از حالت قفل بیرون می‌آید.

دسترسی به ایمیل خود را از دست داده‌ام. چه کار کنم؟
لطفاً آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را تغییر دهید؛ برای این منظور، فرم موجود در این آدرس را تکمیل کنید: https://perfectmoney.is/restore.html. لطفاً گزینه «تغییر آدرس ایمیل» را در منوی کشویی انتخاب کنید.

آیا می‌توانم گزینه تأیید اعتبار آدرس IP را غیرفعال کنم؟ اگر این امکان وجود دارد، چگونه باید آن را انجام دهم؟
غیرفعال کردن این گزینه امکان‌پذیر است، اما اکیداً توصیه می‌شود این کار را انجام ندهید. لطفاً چنانچه تمایل به غیرفعال کردن این گزینه دارید، به قسمت «تنظیمات» در بخش «امنیت» بروید و بر روی گزینه «تغییر تنظیمات امنیتی» کلیک کنید. سپس بر روی گزینه «غیرفعال‌سازی» در گزینه «بررسی هویت» کلیک کنید. سیستم برای بررسی هویت شما، پین‌کدی را به آدرس ایمیل ارائه شده در زمان ثبت نام می‌فرستد. پس از تأیید کد، این گزینه غیرفعال می‌شود.

گزینه «بررسی هویت» چقدر هزینه دارد؟
این گزینه رایگان است.

«ورود پیامکی»


«ورود پیامکی» چگونه کار می‌کند؟
هر بار که وارد حساب خود می‌شوید، سیستم دسترسی شما را مسدود می‌کند و پیامکی را به همراه پین‌کد لازم برای صدور مجوز ورود به شماره تلفن شما می‌فرستد. هر پیامک 10 سنت هزینه دارد.

چرا دیگر اعلان‌های پیامکی به تلفن همراه من فرستاده نمی‌شود؟
سعی کنید پیام را یک بار دیگر بفرستید. اگر پیام پس از این تلاش مجدد همچنان دریافت نشد، امکان دارد شرکت مخابراتی تلفن همراه شما پیام‌های دریافتی از جانب ما را مسدود کرده باشد. لطفاً برای غیرفعال کردن «ورود پیامکی»، فرم موجود در آدرس https://perfectmoney.is/restore.html را تکمیل و گزینه «غیرفعال‌سازی ورود پیامکی» را در منوی کشویی انتخاب کنید.

چگونه می‌توانم «ورود پیامکی» را فعال کنم؟
به قسمت «تنظیمات» در بخش «امنیت» بروید و بر روی گزینه «تغییر تنظیمات امنیتی» کلیک کنید. سپس بر روی گزینه «فعال‌سازی» در ذیل «ورود پیامکی» کلیک کنید. برای فعال کردن این گزینه، باید حداقل 5 دلار در حساب خود داشته باشد.
توجه! اعلان پیامکی از جمله خدمات غیررایگان است و هزینه هر پیام 0.1 دلار آمریکا می‌باشد.

چگونه می‌توانم «ورود پیامکی» را غیرفعال کنم؟
به قسمت «تنظیمات» در بخش «امنیت» بروید و بر روی گزینه «تغییر تنظیمات امنیتی» کلیک کنید. سپس بر روی گزینه «غیرفعال‌سازی» در ذیل «ورود پیامکی» کلیک کنید. سیستم کدی را به تلفن همراه شما می‌فرستد. با تأیید کد، این گزینه غیرفعال می‌شود.

«کدکارت»


قابلیت امنیتی «کدکارت» چگونه کار می‌کند؟
با فعال کردن این گزینه، سیستم تصویری را که حاوی مجموعه‌ای از کدهاست به آدرس ایمیل ایمیل شما می‌فرستد. سپس سیستم از شما می‌خواهد برای تأیید تراکنش‌های خود، یکی از کدهای داخل آن تصویر را وارد کنید. توصیه می‌شود به دلایل امنیتی، فقط یک نسخه چاپی از این «کدکارت» را در مکان امنی نگهداری کنید.

پیام حاوی «کدکارت» از ایمیل من حذف شده است. چه کار کنم؟
لطفاً برای غیرفعال کردن یک «کدکارت»، فرم موجود در آدرس https://perfectmoney.is/restore.html را تکمیل و گزینه «بازیابی کدکارت» را در منوی کشویی انتخاب کنید.

چگونه می‌تونم قابلیت امنیتی «کدکارت» را غیرفعال کنم؟
به قسمت «تنظیمات» در بخش «امنیت» بروید و بر روی گزینه «تغییر تنظیمات امنیتی» کلیک کنید. در مرحله بعد، بر روی گزینه «غیرفعال‌سازی» در ذیل «کدکارت» کلیک کنید. سیستم از شما می‌خواهد با وارد کردن یکی از کدهای داخل «کدکارت»، عملیات را تأیید کنید. این گزینه پس از تأیید کد غیرفعال می‌شود.

اعلان‌ها

چگونه می‌توانم اعلان‌ها را فعال کنم؟
شما می‌توانید اعلان‌ها را در بخش «تنظیمات» حساب خود فعال کنید. به بخش «اعلان‌ها» بروید و طیف وسیعی از اعلان‌ها را پیکربندی کنید و آدرس ایمیل مورد نظر را برای دریافت اعلان‌ها مشخص نمایید.

از چه طریقی می‌توانم اعلان‌ها را دریافت کنم؟
ارسال اعلان‌ها به آدرس ایمیل یا تلفن همراه امکان‌پذیر است.

اعلان‌های پیامکی را فعال کرده‌ام اما چیزی دریافت نمی‌کنم. چرا؟
این وضعیت چند دلیل دارد. اول از همه مبلغ تراکنش است. اگر تراکنش شما کمتر از 5 دلار باشد، سیستم اعلانی ارسال نمی‌کند. دلیل دوم مانده کم حساب است. هر اعلان پیامکی 10 سنت هزینه دارد که ممکن است مانده حساب شما برای پرداخت این هزینه کافی نباشد. لطفاً اگر هیچ یک از این دلایل در مورد شما صدق نمی‌کند، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علت مشخص شود.

چگونه می‌توانم نکات راهنمای داخل حسابم را غیرفعال کنم؟
برای این منظور، باید به بخش «تنظیمات» بروید و نکات را با استفاده از دکمه گوشه سمت چپ پایین صفحه واقع در کنار فیلد اطلاعات فردی غیرفعال کنید.

«اطلاعات عمومی» مربوط به حساب


گزینه «اطلاعات عمومی» چه کاربردی دارد؟
این قابلیت برای شرکت‌های مالی مفید است که باید مانده حساب‌های خود را جهت اثبات اعتبار خود به مشتریان نشان دهند. حساب‌هایی که گردش مالی زیادی دارد معتبرتر و امن‌تر به نظر می‌رسد.

چگونه می‌توانم گزینه «اطلاعات عمومی» را تنظیم کنم؟
به بخش «تنظیمات» بروید، پیوند «اطلاعات عمومی» را پیدا کنید و بر روی گزینه «تغییر تنظیمات اطلاعات عمومی حساب» کلیک نمایید. در اینجا می‌توانید فیلدهایی را که می‌خواهید عمومی شود تیک بزنید، کد امنیتی (captcha) را وارد کنید و سپس تغییرات را ذخیره نمایید.

چگونه می‌توانم اطلاعات حساب خود را در دسترس عموم کاربران قرار دهم؟
لطفاً پیوند مخصوصی را که در بخش «اطلاعات عمومی حساب من» قرار دارد کپی کرده آن را در وب‌سایت خود پیست کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات عمومی مربوط به شناسه هر یک از اعضا را، در صورت وجود، دریافت کنید. جزئیات به ترتیب زیر نمایش داده می‌شود:

زمان ایجاد
نام حساب
نوع حساب

وضعیت اعتبار
نمره اعتماد
تأیید حساب
وب‌سایت(های) مورد تأیید
شماره(های) تلفن مورد تأیید
شناسه کاربری
نام و نام خانوادگی
آدرس
شهر
کشور
ایالت
کد پستی
آدرس ایمیل
شماره تلفن

چگونه می‌توانم اطلاعات حسابم را از دسترس عموم کاربران خارج کنم؟
برای محدود کردن دسترسی به اطلاعات خود، به بخش «تنظیمات» بروید و پیوند «اطلاعات عمومی» را پیدا کرده بر روی گزینه «تغییر تنظیمات اطلاعات عمومی حساب» کلیک کنید. اکنون می‌توانید تیک‌های کنار اطلاعاتی را که مایل به مخفی کردن آن از دید عموم کاربران هستید حذف کنید. سپس باید کد امنیتی (captcha) را وارد کرده تغییرات را ذخیره کنید. لطفاً توجه داشته باشید که تمام اطلاعات به صورت پیش‌فرض از دید عموم کاربران مخفی می‌شود.

حساب‌های زیرمجموعه


چه نیازی به حساب‌های زیرمجموعه دارم؟
شما می‌توانید با ایجاد حداکثر سه حساب زیرمجموعه، این امکان را برای همکاران، پیمانکاران یا حسابدار شخصی خود فراهم کنید که به حساب شما دسترسی داشته باشد و وضعیت حساب و صورتحساب را مشاهده کند. حساب‌های زیرمجموعه به شما امکان می‌دهند امور مالی خود را به نحو مؤثری مدیریت کنید، وجوه خود را تحت نظر بگیرید و کسب و کار خود را شفاف کنید.

چگونه می‌توانم یک حساب زیرمجموعه ایجاد کنم؟
حساب‌های زیرمجموعه در بخش «تنظیمات» در ذیل «حساب‌های زیرمجموعه» ایجاد می‌شود.

چگونه می‌توانم وارد یک حساب زیرمجموعه شوم؟
برای ورود به یک حساب زیرمجموعه، می‌توانید از داخل صفحه «ورود به سیستم» و درست مانند حساب‌های عادی اقدام کنید.


تأیید حساب


تأیید حساب چیست و چرا باید حساب خود را به تأیید برسانم؟
«تأیید حساب» روند مهمی است که قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و اعتماد همکاران و مشتریان فعلی و آینده شما را افزایش می‌دهد. یکی از قابلیت‌های اصلی که در اختیار دارندگان حساب‌های مورد تأیید قرار می‌گیرد واریز و برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی است.

چگونه می‌توانم حسابی را به تأیید برسانم؟
لطفاً برای تأیید حساب خود، به بخش «تنظیمات» بروید و گزینه «مدیریت تأیید حساب» را انتخاب کنید.
روند تأیید حساب 3 مرحله دارد.
ابتدا باید نام خود را به تأیید برسانید. برای تأیید نام خود، باید یک نسخه اسکن شده از مدرک شناسایی خود (گذرنامه یا گواهینامه رانندگی) را در فرم ارائه شده آپلود کنید. سپس کارکنان شرکت شخصاً به مقایسه نام ذکر شده در حساب و نام مذکور در مدارک می‌پردازند. اگر این دو مطابقت داشته باشد، نام شما به تأیید می‌رسد. اگر مدرک شما به زبان انگلیسی نباشد، باید ترجمه رسمی آن را ارائه دهید.
در مرحله دوم، تأیید آدرس صورت می‌گیرد. برای تأیید آدرس، باید یک نسخه اسکن شده از یکی از قبوض خدمات شهری خود را که در آن نام و آدرس شما قید شده است ارائه دهید. قبوض خدمات شهری همان قبوض مصرف آب، گاز یا برق است که توسط شرکت خدمات محلی به آدرس منزل شما فرستاده می‌شود. اگر مدرکی که دارید به زبان انگلیسی نباشد، باید ترجمه رسمی آن را ارائه دهید.
در آخرین مرحله، شماره تلفن شما به تأیید می‌رسد. لطفاً به تماس تلفنی Perfect Money پاسخ دهید و کدی را که سیستم خودکار در اختیار شما می‌گذارد یادداشت کنید. سپس آن کد را در فرم موجود در وب‌سایت وارد کنید. اگر کد درست باشد، شماره تلفن شما به حالت «تأیید شده» تغییر وضعیت می‌دهد.

آیا می‌توانم فقط یکی از مراحل تأیید حساب را انجام دهم؟
برای تأیید حساب، باید هر سه مرحله را تکمیل کنید.
«تأیید آدرس» و «تأیید شماره تلفن» فقط در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که نام شما به تأیید رسیده باشد.

کپی گذرنامه خود را فرستاده‌ام اما نامم هنوز تأیید نشده است. چرا؟
تأیید اطلاعات به صورت دستی توسط کارکنان انجام می‌شود و ممکن است بین 3 تا 5 روز به طول بیانجامد.

چرا آدرس من تأیید نمی‌شود؟
احتمال دارد درخواست شما برای تأیید نام هنوز به تصویب نرسیده باشد. تأیید اطلاعات به صورت دستی توسط کارکنان انجام می‌شود و ممکن استبین 3 تا 5 روز به طول بیانجامد.

تأیید حساب چقدر هزینه دارد؟
روند تأیید حساب کاملاً رایگان است.

اگر درخواست تأیید حساب من رد شود باید چه کار کنم؟
احتمالاً برخی از اطلاعاتی که ارائه داده‌اید ناقص یا اشتباه بوده است. یک اعلان از طریق سیستم تیکت داخلی برای شما فرستاده می‌شود که حاوی دلایل رد مدارک شماست. لطفاً مشکل را رفع و دوباره برای تأیید اقدام کنید. لطفاً اگر مطمئن هستید که اشتباهی پیش نیامده است، با بخش «پشتیبانی مشتریان» تماس بگیرید.